Образотв.мистецтво 3 кл Калініченко поуроч.плани
Учитель має пам'ятати, що повсякчас необхідно привчати дитину уважно спостерігати за навколишнім світом, уміти аналізувати, відчувати в природі живе начало — це важливо для формування особистості дитини, зростання маленької людини.
Одним із найважливіших завдань навчання образотворчого мистецтва у 3-му класі є ознайомлення учнів з творчою працею художників у різних видах та жанрах образотворчого мистецтва — художніми інструментами і матеріалами, засобами виразності у графіці, живописі, скульптурі чи архітектурі. Якщо людина не розуміється на мові мистецтва, то не може адекватно сприймати це мистецтво. На це слід звертати увагу учнів під час їх роботи у різних видах образотворчої діяльності (образотворчій, декоративній, конструктивній). Теми уроків, запропоновані у посібнику, відповідають темам у підручнику, мають рекомендації щодо наочності до кожного уроку, необхідні схеми, декілька варіантів завдань для самостійної практичної роботи учнів. Теми уроків, наведені у посібнику, розраховані на 1 час на тиждень.
Завдяки вчителеві учні мають усвідомити: для того щоб зрозуміти будь-який твір образотворчого мистецтва (архітектурний, скульптурний, графічний, живописний чи декоративно-прикладного мистецтва), слід багато знати про особливості цього виду або жанру мистецтва. Для цього вчитель має сам добре орієнтуватися в різних видах, жанрах та техніках образотворчого мистецтва, у творчості кращих представників світового мистецтва. Кожний урок — це новий крок у пізнанні мистецтва, що відбувається як через сприйняття мистецтва, так і через практичну творчу діяльність учня.
Комментариев нет:
Отправить комментарий